رتبه‌های برتر دلنوشته به سردار شهید سلیمانی تقدیر شدند

رتبه‌های برتر دلنوشته به سردار شهید سلیمانی تقدیر شدند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، برندگان دلنوشته به سردار شهید قاسم سلیمانی از مجموعه برنامه‌های مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری ساری  با حضور مدیر  منابع انسانی شهرداری ساری تجلیل شدند‌. همچنین از برندگان مسابقات ورزشی بانوان و مسابقات کتابخوانی هم قدردانی به عمل آمد.

در این برنامه احمدیان مدیر منابع انسانی شهرداری ساری با بیان اینکه شهدا زنده هستند و ما با تاسی از این عزیزان راه تعالی را در پیش می‌گیریم، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی زنده است و منتقمان این شهید بزرگوار، راه شهید سلیمانی را در جبهه مقاومت ادامه می‌دهند.

وی افزود: جوانان با الگو گیری از روحیات فردی واجتماعی سردار سلیمانی ها میتوانند سبک ایده آلی  از زندگی خود را ترسیم کنند .

احمدیان با توجه با خدمات دهی شهرداری به اقشار مختلف مردم اظهار داشت اکنون دیگر نگاه به شهرداری بعنوان یک نهاد خدماتی تغیر کرد ه وشهرداری بعنوان یک نهاد فرهنگی خدمت رسان در تمامی حوزه های فرهنگی اجتماعی حضور دارد ونقش بانوان بعنوان در این راستا تاثیر گذار وغیر قابل انگار است.

راحله حاجیان مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری ساری در این برنامه اظهار کرد: بانوان نقش کلیدی در اجرای برنامه‌های فرهنگی دارند.

حاجیان با اشاره به نقش بانوان در فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف، افزود: مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری ساری، با نگاه مثبت مهندس رجبی به این حوزه، تلاش دارد برنامه‌های فرهنگی را از طریق بانوان نهادینه کند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه‌هایی همچون دلنوشته به قاسم سلیمانی، مسابقات کتابخوانی در موضوعات مختلف و جشنواره نامه‌ای به حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

حاجیان یادآور شد: معرفی افراد برتر در هر یک از این مسابقات فرهنگی، تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفت و امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از افراد برتر در هر حوزه دعوت کردیم تا هدایای خود را دریافت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات