مُدیر برق بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد: احداث بیش از 500 اصله پایه برق در بویراحمد

مُدیر برق بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد: احداث بیش از 500 اصله پایه برق در بویراحمد

» مُدیر برق بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از احداث بیش از 500 اصله پایه برق در مقیاس شبکه های فشار ضعیف و متوسط طی شش ماهه گذشته خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان،" غلامحسن پردال " با بیان این مطلب گفت: در شش ماهه گذشته بیش از 500 اصله پایه فشار ضعیف و فشار متوسط برای اجرای پروژه های مختلف شهری و روستایی برق در شهرستان بویراحمد احداث شده است.

وی بیشترین پایه های برق احداث شده را برای اجرای پروژه های اصلاحیه و توسعه در مناطق حاشیه ای شهرهای شهرستان بویراحمد عنوان و اظهارداشت: بدلیل مهاجرت بی رویه به شهرهای این شهرستان بویژه شهر یاسوج، احداث شبکه های جدید برق نسبت به گذشته بیشتر شده است.

مدیر برق بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجرای پروژه های برق در مناطق روستایی نیز از اولویت های جدی این اداره محسوب شده تا بتوانیم از مهاجرت های روستائیان به شهرها جلوگیری کرده و یا بکاهیم.

پردال، مهمترین مشکل برای اجرای پروژه های برقی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان بویراحمد را علاوه بر پراکندگی منازل مسکونی ، وجود معارضات محلی ذکر کرد.

وی گفت: شهرستان بویراحمد با بیش از 100 هزار مشترک بیشترین اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را بخود اختصاص داده که اجرای پروژه های برق در آن نسبت به سایر شهرستان های استان مشکلات خاص تری دارد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات