کارگاه آموزشی تولید محتوا در مرکز آموزش محیط‌زیست برگزار شد

کارگاه آموزشی تولید محتوا در مرکز آموزش محیط‌زیست برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حفاظت محیط زیست، آرش یوسفی رئیس مرکز آموزش محیط‌زیست و تربیت محیط‌بان با بیان این خبر گفت: این کارگاه آموزشی با حضور بیست کارشناسان صفی و ستادی سازمان حفاظت محیط‌زیست در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شد.

وی افزود: یکی از اهداف ما در این مرکز تولید محتوای نوین است. درواقع با توجه به اینکه مخاطبان هر روز به ابزار نوین تکنولوژی مجهز می‌شوند و در فضای مجازی شیوه‌های موثر و متنوعی را برای فعالیت‌های محیط‌زیستی انتخاب می‌کنند، لازم است کارشناسان دفاتر آموزش، مشارکت‌های مردمی و روابط عمومی هم در حوزه سواد رسانه‌ای ارتقای دانش پیدا کنند.

یوسفی با بیان اینکه دوره مذکور با هماهنگی دانشکده محیط‌زیست برگزار شد افزود: کرونا سبک زندگی بسیاری از ما را تغییر داد و حالا آموزش الکترونیکی(eLearning) به‌عنوان یک الزام در دستور کار ما قرارگرفته است و برنامه‌های مدونی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی با این شیوه در دستور کار داریم.

رئیس مرکز آموزش محیط‌زیست و تربیت محیط‌بان گفت: استوری لاین امکان ایجاد محیط‌های آموزشی تعاملی و غنی را با افزودن عناصر مختلف به دوره آموزشی به کاربران می‌دهد. ساخت اسلاید برای دوره‌های آموزش الکترونیکی تعاملی، سفارشی‌سازی و تغییر تنظیمات، استفاده از کاراکترهای کارتونی طراحی‌شده و مواردی از این دست، از جمله امکانات نرم‌افزار Articulate Storyline است که در این کارگاه دو روزه آموزش داده شد.

یوسفی در پایان با بیان اینکه دوره‌های آموزشی کماکان با برنامه‌ریزی کارشناسان معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی اجرا می‌شوند افزود: من و همکارانم در این معاونت از ایده‌ها و برنامه‌های کارشناسان و فعالان محیط‌زیست برای ارتقای کیفیت آموزش محیط‌زیست در کشور در دوران کرونا و پساکرونا استقبال می کنیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات