شورای پنجم، صدای سازندگی را در تمام سطح شهر طنین‌انداز کرده است

شورای پنجم، صدای سازندگی را در تمام سطح شهر طنین‌انداز کرده است

شورای پنجم، صدای سازندگی را در تمام سطح شهر طنین‌انداز کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حمید رضا موحدی زاده، امروز در ابتدای یکصد وپنجمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به افزایش نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی، اظهار کرد: براساس گزارش های رئیس جمهور، درآمدهای نفتی از ۱۲۰ میلیارد دلار سال ۹۰ به کمتر از ۲۰ میلیارد دلار رسیده است.
وی افزود: هرچند شاید این موضوع فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی اقتصاد بدون نفت باشد ولی مدیریت منابع را باید مدنظر قرار دهیم و تصمیم‌های مناسبی را اتخاذ کنیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه علیرغم گرفتاری‌های اقتصادی، صدای سازندگی در تمام سطح شهر با اقدامات مدیریت شهری و حمایت های شورای پنجم طنین‌انداز شده است، بیان کرد: خوشبختانه با بهره‌گیری از کارشناسان زبده منابع درآمدی خود را مدیریت می‌کنیم.
موحدی زاده در ادامه با اشاره به در پیش بودن ۳۱ شهریورماه خاطرنشان کرد: شهریورماه سال ۵۹ بود که ارتش متجاوز عراق به طمع خاک ایران حمله کرد و بخش‌هایی را هم به اشغال خود درآورد. انقلاب اسلامی در آن زمان از آمادگی نظامی کافی برخوردار نبود ولی در عین حال ارتش نقش ارزشمند و برجسته‌ای در دفاع از کشور ایفا کرد و توانستیم از خاک کشور خود دفاع کنیم. این موفقیت ثمره جانفشانی رزمندگانی بود که جوانی خود را در راه دفاع از کشور فدا کردند.
وی در ادامه با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر مکرم اسلام(ص) و قرآن کریم، اضافه کرد: این اقدام شنیع را در گذشته هم این نشریه انجام داده بود و با عکس‌العمل شدید مسلمانان همراه شد، محکوم می کنیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات