آغاز تمرینات تیم بسکتبال شهرداری گرگان

آغاز تمرینات تیم بسکتبال شهرداری گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، تمرینات تیم بسکتبال شهرداری گرگان به صورت رسمی با حضور «مهران شاهین‌طبع» به عنوان سرمربی این تیم و بازیکنان در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شد.

تا به امروز «نوید رضایی‌فر»، «علیار نجفی»، «یاسین کلاسنگیانی»، «روزبه ارغوان»، «کیوان ریاعی»، «احمد بوستانیان» و «حسن علی‌اکبری»، «محمد جمشیدی»، «سعید صالحی»، «سینا واحدی» و «اشکان جعفری» با امضاء قرارداد در لیست بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان قرار گرفته‌اند.

دور رفت دیدارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز در تهران خواهد بود و بر این اساس تیم‌های شهرداری گرگان، نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی شهرکرد، شورا و شهرداری قزوین، مس رفسنجان و بسکتبال کردستان در گروه یک و تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کاله و آینده سازان تهران در گروه ب با هم دیدار خواهند کرد.

لیگ برتر بسکتبال مردان در تاریخ 15 آبان آغاز خواهد شد و شهرداری گرگان خود را برای کسب نتایج شایسته همانند دو فصل گذشته آماده خواهد کرد.

آغاز تمرینات تیم بسکتبال شهرداری گرگان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات