افتتاح دو پارک محله‌ای به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع

افتتاح دو پارک محله‌ای به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع

به گزارش شهریار، داوود طالب نژاد  گفت: پارک های محله ای شهید تجلائی در ضلع جنوب شرقی میدان شهید تجلائی و پارک محله ای امید در ضلع شمالی بلوار دفاع حد فاصل شهرک طالقانی و میدان فاطمیه در هفته دفاع مقدس افتتاح و مورد بهره برداری شهروندان قرار می گیرد.
شهردار منطقه 3 تبریز هدف از احداث پارک های محله ای شهید تجلائی و امید را پاسخگویی به نیازهای شهروندان این محلات با طی کوچکترین مسافت و صرف کمترین زمان برشمرده و افزود: در سطح حوزه با احداث پارک های محله ای سعی داریم میزان دسترسی شهروندان به فضاهای سبز را بالا ببریم و شهروندان مجبور نباشند برای استفاده از پارک ها، از منازل مسکونی خود مسافت بیشتری را طی کنند.
طالب نژاد اظهار داشت: کاربری زمین های احداث شده این دو پارک، کاربری مسکونی بوده و شهرداری به راحتی می توانست این دو قطعه را با ساخت و ساز مطابق کاربری به سودآوری برساند، ولی به خاطر فراهم آوردن محیط فضای سبز و رفع نیاز شهروندان این دو محدوده، شهرداری از درآمد خود صرف نظر کرده و این دو نقطه را به پارک اختصاص داده تا موقعیتی را برای آرامش روحی و ذهنی و آسایش شهروندان فراهم آورد.
شهردار هزینه تملکی صرف شده به این دو پارک محله ای را ۳۵۵ میلیارد ریال اعلام کرده و گفت: ۲۰ میلیارد ریال نیز برای اجرا واحداث آنها هزینه شده است.
وی افزود: در این پارکها ۴۰۰ درخت نارون و ۳ هزار درختچه از نوع یوکا و رز و از انواع ردیفی به طول ۹۵۰ متر زرشک، شمشاد و برگ نو کاشته شده و ۴ هزار و ۶۵۰ مترمربع چمن کاری شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات