مُدیر برق شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد: اجرای پروژه اصلاحیه شبکه های برق پنج روستا در چُرام

مُدیر برق شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد: اجرای پروژه اصلاحیه شبکه های برق پنج روستا در چُرام

» مُدیر برق شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پروژه اصلاحیه شبکه های برق پنج روستا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " سیدمحمد برزین زاده " با بیان این مطلب گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه اصلاحیه شبکه های برق این پنج روستا بیش از 2 میلیارد ریال بوده است.

وی پایداری شبکه های برق، حذف شبکه های مازاد از معابر، ساماندهی شبکه ، جلوگیری از تصادفات احتمالی وسایط نقلیه با پایه های برق و کاهش نرخ تلفات انرژی را از مهمترین فواید اجرای این پروژه عنوان کرد.

مُدیر برق شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: " دم دره " ، " خیمند " ، " شیخ حسین " ، " مندون " و " فشیان " روستاهایی بوده اند که این پروژه در آنها اجرا شده است.

برزین زاده، طول شبکه های اصلاحیه شده برق این روستاها را یک هزار و 500 متر برشمرد و یادآورشد: تعداد 40 اصله پایه برق جدید نیز جابجا و احداث شده است.
برزین زاده، طول شبکه فشار متوسط برق در شهرستان چُرام را 308 کیلومتر ذکر و خاطرنشان کرد: طول شبکه های فشار ضعیغف برق در این شهرستان نیز 250 کیلومتر است.

وی گفت: 12 هزار مشترک در شهرستان چرام وجود دارد که از این تعداد شش هزار و 500 مشترک روستایی و مابقی مشترکین شهری هستند.

این مدیر برق، تعداد روستاهای دارای سکنه دائم شهرستان چرام که از نعمت برق پایدار برخوردار هستند را 123 روستا عنوان و اظهارداشت: از این تعداد 75 روستا در بخش سرفاریاب و 48 روستا در بخش مرکزی شهرستان است.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات