شبکه‌ برق 5 روستای "چُرام" در کهگیلویه و بویراحمد اصلاح شد

شبکه‌ برق 5 روستای "چُرام" در کهگیلویه و بویراحمد اصلاح شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیدمحمد برزین زاده" با بیان این مطلب گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه اصلاحیه شبکه‌های برق این پنج روستا بیش از 2 میلیارد ریال بوده است.

وی پایداری شبکه‌های برق، حذف شبکه‌های مازاد از معابر، ساماندهی شبکه، جلوگیری از تصادفات احتمالی وسایل نقلیه با پایه‌های برق و کاهش نرخ تلفات انرژی را از مهمترین فواید اجرای این پروژه عنوان کرد.

مُدیر برق شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: "دم دره"، "خیمند"، "شیخ حسین"، "مندون" و "فشیان" روستاهایی بوده‌اند که این پروژه در آنها اجرا شده است.

وی، طول شبکه‌های اصلاح شده برق این روستاها را یک هزار و 500 متر برشمرد و یادآورشد: تعداد 40 اصله پایه برق جدید نیز جابجا و احداث شده است.
برزین زاده، طول شبکه فشار متوسط برق در شهرستان چُرام را 308 کیلومتر ذکر و خاطرنشان کرد: طول شبکه‌های فشار ضعیغف برق در این شهرستان نیز 250 کیلومتر است.

وی گفت: 12 هزار مشترک در شهرستان چرام وجود دارد که از این تعداد شش هزار و 500 مشترک روستایی و مابقی مشترکان شهری هستند.

این مدیر برق، تعداد روستاهای دارای سکنه دائم شهرستان چرام که از نعمت برق پایدار برخوردار هستند را 123 روستا عنوان و اظهارداشت: از این تعداد 75 روستا در بخش سرفاریاب و 48 روستا در بخش مرکزی شهرستان است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات