مسیرگشایی از فاکتورهای مهم توسعه شهری است

مسیرگشایی از فاکتورهای مهم توسعه شهری است

به گزارش شهریار، فریدون بابایی اقدم به همراه رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰ تبریز ضمن بازدید از پروژه طرح تملک و مسیرگشایی "محله علی بقال" بر روند تسریع در انجام این پروژه مهم تاکید کرد.

بابایی اقدم در این بازدید با قدردانی از مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ برای توجه به این محله، اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای پروژه مسیرگشایی ۲۴ متری محله علی بقال را رضایت بخش دانست و اظهار داشت: مسیر گشایی ها در چنین محلاتی باعث نفوذ پذیری و ایجاد مطلوبیت و ارتقای کیفیت زندگی می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از فاکتورهای مهم توسعه شهری، مسیرگشایی خیابان بخصوص در محلات حاشیه ای شهر است افزود: مسیرگشایی محله علی بقال به طول ۳۲۰ متر، می‌تواند گره ترافیکی این منطقه را تا حد زیادی برطرف کند  و با اجرای این پروژه شاهد اتصال این مسیر به خیابان سعدآباد، کوثر و خیابان ۴۰ متری خواهیم بود.

وظیفه شناس نیز ضمن اشاره به اجرای طرح‌های مسیرگشایی در نقاط مختلف منطقه ۱۰، افزود: یکی از مهمترین و ضروری ترین مسیر گشایی های منطقه طرح مسیرگشایی محله علی بقال است که با تلاش و پیگیری های فراوان انجام شده، عملیات تخریب و آزادسازی چندین ملک دیگر بعد از توافق و پرداخت غرامت به صاحبان املاک واقع در طرح شروع شده که امیدواریم در سایه مشارکت شهروندان به زودی شاهد آزاد سازی و مسیر گشایی از این طرح باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات