جلسات شهردار در بررسی اجرای پروژه های عمرانی مناطق، بسیار اثر بخش  ...

جلسات شهردار در بررسی اجرای پروژه های عمرانی مناطق، بسیار اثر بخش ...

جلسات شهردار در بررسی اجرای پروژه های عمرانی مناطق، بسیار اثر بخش خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد نوروزی در حاشیه جلسه بامدادی شهردار مشهد برای بررسی پروژه های عمرانی منطقه ۱۲ که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، معاونان شهردار و مدیران شهری برگزار شد، با تقدیر از شهردار مشهد، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که شهردار مشهد آغاز کرده است، نشست بامدادی در مناطق برای بررسی پروژه های درحال اجرا است.
وی افزود: در این جلسات که با حضور معاونان شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران مربوطه برگزار می شود، میزان پیشرفت، مشکلات و برنامه ادامه اجرای تمامی پروژه های کلان در حال اجرا هر منطقه بررسی و هدفگذاری می شود.
نایب رئیس کمیسیون، اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در این جلسات وظیفه هر یک از معاونت ها و بخش های مختلف مدیریت شهری برای پیشبرد بهتر پروژه ها مشخص می شود که معتقدیم، این کار شهردار مشهد بسیار تاثیر گذار و اثر بخش خواهد بود.
نوروزی گفت: در جلسه امروز صبح که در منطقه ۱۲ برگزارشد، پروژه های عمرانی این منطقه از جمله تقاطع چهار سطحی آزادگان، احداث بولوار مهدیه و اتصال آن به جاده شاندیز، کمپ ورزشی و... مورد بررسی قرار گرفت که من به نتایج این جلسات در پیشبرد و به سرانجام رساندن پروژه های مذکور خوشبین هستم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات