شهردار یزد از رئیس و پرسنل...

شهردار شهر جهانی با حضور در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری یزد از رئیس و کارکنان این سازمان در خصوص خدمات به تدفین متوفیان کرونا قدردانی کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – در مراسمی که با حضور جمال الدین عزیزی شهردار، عباس حیدری مدیر کل حوزه استاندار، حسین صالحیان معاون خدمات شهری و محمد یارمند مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد برگزار شد، از حسن مرادی رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها و کارکنان این مجموعه در خصوص خدمات به تدفین متوفیان کرونا با اهدای لوحی قدردانی کرد.

در متن تقدیر آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ «فصلت،30»

بر آنان که گفتند: پروردگار ما اللّه است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‌آیند که مترسید و غمگین مباشید، شما را به بهشتی که به شما وعده داده شده بشارت است.

مدتی است که کشور اسلامی و شهر دارالعباده یزد با بیماری ناشی از ویروس منحوس کرونا درگیر شده و همه امورات اعم از مدیریت و حاکمیت جامعه، کسب و کار و سبک زندگی مردم را متاثر از خود ساخته است.

بی تردید در روزهایی که شهر میراث جهانی یزد برای شکست کرونا با این ویروس مرگبار مبارزه می کرد، پرسنل خدوم و بی‌ادعای سازمان آرامستان ها با تحمل سختی ها و درد ناشی از این روزها در سنگر خدمت رسانی به مردم ایستادند، عزیزانی که با ایثار و فداکاری خود مسئولیت تجهیز، تغسیل و تدفین هموطنان فوت شده بر اثر بیماری یادشده را برعهده داشته و با تلاش خود ضمن انجام فریضه الهی و تکریم هموطنان فوت شده و مسلمان خود، موجب آرامش و تسلی خاطر بازماندگان داغدیده آنان شده و می شوند.

آرامستان آخرین توقفگاه نبرد با ویروس کرونا شاهد روزهای تلخ و غریب وصف ناپذیری بود، کارکنان آرامستان ها در خلوت و سکوت با داغی بس بزرگ و دردناک بر دل، با تمام وجود به ارائه خدمت به همشهریان پرداختند.

ضمن قدردانی از مدافعان سلامت کشور و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این حوزه که در سنگر سلامت ایفای نقش می کنند، از زحمات، مسئولیت پذیری و تلاش صادقانه جنابعالی در پیشگیری از ویروس کرونا، در خدمت به آحاد مردم شریف دارالعباده تقدیر و تشکر مینمایم، امید است که اجری الهی نصیبتان گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات