بهره‌گیری از طرح‌های بدیع در طراحی فضاهای سبز

بهره‌گیری از طرح‌های بدیع در طراحی فضاهای سبز

به گزارش شهریار، مسعود برزگر جلالی تولید اندیشه و پیگیری اجرای درست آنها را یکی از وظایف کمیته دانست و گفت: تصمیم هایی که در جلسات کارگروه اتخاذ می شود باید تا مرحله اجرای صحیح پیگیری شوند؛ چرا که با یک اجرای ناصحیح، یک فکر خوب از بین می رود.

وی پارکها را جزو مهم ترین عناصر شهرها دانست و اظهار داشت: استفاده از طرح های نو و بدیع در ایجاد فضاهای سبز و همچنین تلفیق آنها با طرح های زیباسازی، یکی از ضرورت های مهم در سطح شهر تبریز است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ضمن تاکید بررسیدگی به وضعیت دیواره های تقاطع های غیرهم سطح تصریح کرد: استفاده از طرح های زیباسازی در این نقاط می تواند در چهره شهر تغییرات مثبتی ایجاد کند.

برزگر جلالی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جهت افزایش سرسبزی و زیبایی درختان، استفاده از گونه های رونده و کاشت آنها در پای درختان، مورد توجه کمیته قرار گیرد.

وی با اشاره به شروع کاشت پاییزه در فضاهای سبز مناطق نیز خاطرنشان کرد: استفاده از الگوهای کاشت پاییزه، زیبایی این گلکاری ها را دوچندان می کند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در پایان از اعضای کمیته خواست تا پشنهادات موثر خود را جهت درج در دفترچه پیمان فضای سبز ارائه دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات