ظرفیت ناوگان فعال اتوبوسرانی قزوین به ۸۰ درصد می‌رسد

ظرفیت ناوگان فعال اتوبوسرانی قزوین به ۸۰ درصد می‌رسد

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ زرآبادی‌پور اظهار کرد: با توجه به اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا خواستار افزایش ظرفیت ناوگان فعال اتوبوسرانی از ۵۰ به ۸۰ درصد شده بود، این موضوع با مصوبه هیئت‌مدیره سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین از یکم مهرماه در این شهر اجرایی می‌شود.
او افزود: به منظور کاهش فاصله زمانی در برخی از خطوط که متقاضی بیشتری دارد، تعداد اتوبوس‌های فعال ناوگان افزایش می‌یابد تا از تجمع مسافران در اتوبوس‌ها پیشگیری شود.
رئیس هیئت‌مدیره سازمان اتوبوسرانی قزوین و حومه ادامه داد: همچنین این اتوبوس‌ها دو بار در روز و با دو اکیپ ضد عفونی می‌شوند؛ به گونه‌ای که یک بار در پایان ظهر و یک بار در پایان شیفت شب این ضد عفونی صورت می‌گیرد.
زرآبادی‌پور تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی موظف شده است اتوبوس‌ها را در پایان ظهر پس از ضد عفونی بلافاصله خشک کند تا برای شیفت بعدی استفاده شود.
یادآور می‌شود؛ با آغاز شیوع ویروس کرونا با مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین برای مدتی تعطیل شد که پس از آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ۳۰ درصد ظرفیت، جابه‌جایی مسافر را از سر گرفت و به مرور ظرفیت ناوگان افزایش یافت.
پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات