سیمای ایثار و شهادت در قاب دیار مومنان جای می‌گیرد

سیمای ایثار و شهادت در قاب دیار مومنان جای می‌گیرد

محمدرضا خالدی، با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی تابستان و فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: این سازمان طبق روال هر ساله در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی در دستور کار دارد که چهره شهر شهید پرور کاشان حال و هوایی متناسب با این ایام به خود بگیرد.

وی، با یادآوری گستره فعالیت‌های در نظر گرفته شده شامل فضاسازی محیطی، اجرای اقلام تبلیغی و ترویجی، نصب و اجرای المان و نمادهای خاطره‌انگیز، خلاقیت‌های بصری و گرافیک شهری بر اهتمام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری برای برگزاری هرچه شایسته‌تر هفته مقدس در سال جاری تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کاشان، جانمایی و نصب المان‌های موقت با موضوع دفاع مقدس، برپایی سنگرهای نمادین در میادین شهر با نصب پلاکاردهایی دربردارنده جملات و کلیدواژه‌های دوران حماسه، جانمایی و اجرای لاله‌هایی با تصویر شهدا و نورپردازی ویژه را برخی از برنامه‌های این سازمان برای هفته مقدس برشمرد.

خالدی، همچنین با اشاره به در پیش بودن فصل پاییز انجام اقداماتی در حوزه سیما و منظر شهری متناسب با این فصل را متذکر شد و ارتقای به هنگام منظر و تناسب فضاسازی محیطی و نمای بصری شهر در ایام و مناسبت‌های مختلف را رویکرد مستمر مدیریت شهری در این حوزه عنوان کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات