تردد ایمن شهروندان دوچرخه سوار در مسیر دوچرخه بلوار شهید سلیمانی

تردد ایمن شهروندان دوچرخه سوار در مسیر دوچرخه بلوار شهید سلیمانی

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: در ادامه مناسب سازی و ایمن سازی مسیرهای دوچرخه سطح شهر در حال حاضر پروژه مسیر دوچرخه بلوار شهید سلیمانی محدوده میدان سرداران تا تقاطع هشت بهشت در حال اجرا است.


وی عنوان کرد: این پروژه عملیات عمرانی از قبیل تخریب، مسطح کردن بستر، بتن ریزی، جدولگذاری، کف پوش بتنی، آسفالت ریزی، نصب موانع فلزی و نصب علایم و تابلوهای ترافیکی را شامل می شود.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با اجرای این پروژه ایمنی دوچرخه سواران در مسیر مذکور بیش از پیش حفظ شده و با توجه به نصب جداکننده های فلزی در مسیر دوچرخه از ورود خودروها به مسیر دوچرخه جلوگیری می شود که این امر به سهم خود مانع تصادف بین دوچرخه با خودرو می شود.


جهانگیری خاطرنشان کرد: مسیر دوچرخه بلوار شهید سلیمانی حدود ۲کیلومتر بوده و در حال حاضر در مراحل اولیه اجرا قرار داریم و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار می رود ظرف یک ماه آینده این پروژه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.


وی یادآور شد: قطع به یقین با ایمن سازی و مناسب سازی مسیرهای دوچرخه سطح شهر به دلیل اطمینان و آسودگی خاطری که به لحاظ ایمنی برای شهروندان ایجاد می شود، می توان گام بزرگی در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری برداشت.
پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات