شناسايي بيش از 5 هزار دستگاه توليد رمز ارز در استان ...

به گزارش پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان مركزي، مديركل دفتر مركزي حراست توانير در آيين تقدير و معارفه مدير دفتر حراست و امور محرمانه شركت توزيع نيروي برق استان مركزي ،صنعت برق را يكي از مراكز حساس در كشور معرفي كرد و گفت: هرگونه اختلال در امنيت اين شركت، امنيت كشور را تهديد خواهد كرد لذا حفظ امنيت و آرامش اين شركت حساس برعهده دفتر حراست شركتها خواهد بود.
سيد محمد محبي با بيان اينكه اقدامات بسيارارزشمند و موثري در توزيع برق استان مركزي انجام شده كه قابل تقدير است، اظهار اميدواري كرد تا با همدلي و همسويي كاركنان بتوانيم صنعت برق را رو به پيشرفت برده و به اهداف عالي برسيم.
مديركل دفترمركزي حراست شركت توانير بيان كرد: همكاران شاغل در حراست بايد مسووليت پذيري، پاسخ گويي،مردمي بودن ، تعهد وانصاف را سرلوحه فعاليتهاي خود قرار دهند .
معاون فناوري و اطلاعات مديركل حراست وزارت نيرو هم در اين مراسم با توجه به اهميت صنعت آب و برق و تاثيرفراينده آن در تامين رفاه، آسايش و امنيت خاطر مردم ،گفت: صيانت از منابع انساني و تاسيسات و تجهيزات شركت از وظايف اصلي حراستهاي صنعت برق است كه اين مهم با مساعدت و همراهي سايرهمكاران مجموعه محقق مي شود.
دكتر خورشيدي برسبك زندگي اسلامي تاكيد كرد و افزود: مديريت مصرف آب و برق بسيار ارزشمند است و بايد به جاي ساختن نيروگاهها ،بيشتر روي مقوله فرهنگ سازي درست مصرف متمركزشد.
مديرعامل توزيع برق استان مركزي هم در اين مراسم با اشاره به اينكه طي سال جاري بيش از 5000 دستگاه ماينر به همت دفتر حراست شركت شناسايي شده و حدود11ميليارد تومان تفاوت تعرفه مصرف محاسبه و دريافت شده است ،شركتهاي توزيع برق را از فراگيرترين دستگاههاي خدمات رسان عنوان كرد وافزود: حراست هردستگاه اجرايي نقش به سزايي در پيشبرد اهداف سازمان دارد.
مهندس محمد اله داد تصريح كرد:عبور موفقيت آميز از پيك تابستان جاري با همراهي مردم هوشمند و مسوول و كوشش شبانه روزي كاركنان خدوم صنعت برق ميسر شد.
مديرعاملتوزيع برق استان مركزي با اشاره به اينكه پيشگيري نقش موثري در كاهش سرقت تجهيزات شبكه دارد، خاطرنشان كرد: تبديل شبكه سيمي به كابل خودنگهدار در استان ،نقش موثري در كاهش سرقتها داشته است.
در پايان اين مراسم، از زحمات "مهندس اميد رفيعي "مديرپيشين دفتر حراست شركت توزيع نيروي برق استان مركزي تقدير و "مهندس مصطفي دهقاني "به عنوان سرپرست دفترحراست و امور محرمانه اين شركت معرفي شد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات