پخش "اطلاعیه پیشواز" مرکز 122 در زمان وقوع بحران
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، با توجه به تأکیدات مدیرعامل شرکت مبنی بر اطلاعرسانی شفاف و باهدف تسهیل در پاسخگویی در زمان وقوع بحران و اتفاقات در سطح گسترده برای تماسگیرنده، در هنگام دریافت تماس با 122 بهجای صدای بوق معمولی، فایل صوتی اطلاعیه پخش میشود.
"اطلاعیه پیشواز " یکی از سرویسهای دفتر مديريت ارتباط با مشتريان است که باهدف عکسالعمل سریع پاسخگویی در زمان بحران، با ضبط و پخش اطلاعیه اتفاقات، تماسهای ارتباطی با مرکز 122 به میزان قابلتوجه کاهش داده است.
این اقدام به کاهش متوسط افراد در صف و زمان انتظار تماسها انجامیده همچنین با کاهش قابل توجه تعداد تماسهای مشابه ،کیفیت پاسخگویی اپراتورهای 122 افزایش یافته و به رضایتمندی مشترکین انجامیده است.
گفتنی است در مرحله اولیه این طرح در زمان وقوع بحران در یک پروسه زمانی 5 ساعتی با پخش این سرویس تعداد تماسها از 109 تماس به 3 تماس کاهش یافته که این میزان کاهش چشمگیر، اثربخشی کار را نشان میدهد.
نظرات