مُدیر برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد: اجرای 2 پروژه کاهش نرخ تلفات انرژی در پنج روستای بهمئی

مُدیر برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد: اجرای 2 پروژه کاهش نرخ تلفات انرژی در پنج روستای بهمئی

» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، " عبدالقاسم کوثری " با بیان این مطلب گفت: 2 پروژه کاهش نرخ تلفات انرژی با اعتباری 967 میلیون ریال در پنج روستای شهرستان بهمئی به بهره برداری رسید.

وی، کاهش نرخ تلفات انرژی، تامین برق پایدار، کاهش نوسانات برق و جلوگیری از سرقت های احتمالی شبکه های برق را از مهمترین مزایای به بهره برداری رساندن این پروژه ها برشمرد.

مُدیر برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهای " سید صالح، بوباری، بنه کلو ، بنه پیر و شهید الوس " روستاهایی بودند که 2 پروژه کاهش نرخ تلفات انرژی در آنها اجرایی شد.

کوثری با بیان اینکه گرمای هوا در فصل تابستان در شهرستان بهمئی از مرز 60 درجه سانتیگراد نیز عبور می کند، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه های کاهش نرخ تلفات انرژی در این شهرستان می تواند کمک فراوانی به پایداری شبکه ها در زمان اوج بار مصرف بکند.

وی طول شبکه فشار متوسط این شهرستان را ۵۰۰ کیلومتر ذکر و اظهارداشت: استفاده تمامی مشترکان از سه فیدر ۳۳ کیلو ولتی در شهرستان بهمئی ضعف ولتاژ در شبکه برق رسانی را افزایش می‌دهد.

به گزارش پاون، تعداد مشترکان برق شهرستان بهمئی ۱۴ هزارمشترک است.

شهرستان بهمئی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات