موانع  وصول عوارض خودرو مرتفع می شود

موانع وصول عوارض خودرو مرتفع می شود

صادق حسین دوستی از برنامه ریزی برای رفع معضلات وصول عوارض خودرویی تا پایان سال در ستاد ارتقاء و احیا درآمدهای شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حوزه معاونت برنامه ريزي و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ حسین دوستی معاون برنامه ريزي و توسعه سرمایه انسانی شهرداری، با اشاره به تشکیل ستاد ارتقاء و احیاء درآمدهای شهرداری گفت: در این ستاد معضلات پیش روی وصول عوارض خودرو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع و ارتقای مبالغ وصولی اخذ شد.

وی با بیان اینکه این موضوع یکی از معضلات درآمدی در کلانشهرها می باشد، تاکید کرد: موفقیت در تحقق وصول عوارض خودرویی شهرداری می تواند به درآمدهی عمومی شهرداری کمک شایانی کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: تا به امروز یک دهم از میزان عوارض خودرویی تحقق یافته است و تحقق کامل آن مستلزم تلاش همکاران برای فرهنگ سازی و تبلیغات متقاعدی بین شهروندان می باشد.

حسین دوستی ضمن دعوت از تمامی پرسنل شهرداری برای یاری رساندن و همکاری با این ستاد کفت: همکاران می توانند پیشنهادات و نظرات خود را به دفتر این معاونت اعلام کنند.

وی همچنین از ادامه بررسی موضوعات درآمدی دیگر شهرداری از قبیل عوارض کسب پیشه و ماده صد شهرداری در ستاد ستاد ارتقاء و احیای در آمدهای شهرداری خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات