به مناسبت روز آتش نشان

به مناسبت روز آتش نشان


125 رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، مانور امداد و نجات و اطفای حریق در محل گذرگاه غیر مجاز راه آهن با مشارکت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، نیروی عملیاتی و امدادی راه آهن شمال 2و اورژانس گیلان اجرا شد .

این مانور امداد و نجات و اطفای حریق با هدف ارزیابی و ارتقاء توان امداد و نجات در زمان وقوع سانحه و ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بین سازمان های مسئول و به مناسبت گرامی داشت 7 مهر ، روز آتش نشان اجرا شد .

افزایش آگاهی و دانش نیروهای عملیاتی، ایجاد فضای روانی لازم، بسترسازی فرهنگی جهت مقابله با حوادث، نهادینه کردن فرهنگ ایمنی، ایجاد آمادگی در سازمان آتش نشانی، مجموعه راه آهن شمال 2 و اورژانس جهت جمع آوری حوادث، ایجاد سرعت عمل در امدادرسانی در نقاط صعب العبور منطقه و تحصیل نقاط قوت و ضعف از اهداف اجرای این مانور عملیاتی بود .

این مانور به منظور جمع آوری سریع سوانح، یادآوری مخاطره آمیز بودن هرگونه عبور عرضی از محل های غیرمجاز خطوط راه آهن، امداد و پشتیبانی توسط سازمان ها و ارگان های ذی ربط در جمع آوری حوادث ریلی، آمادگی نیروهای تخصصی، عملیاتی و نیز مرتفع کردن گلوگاه هایی که ممکن است در اثر وقوع سانحه، ارائه خدمات و تداوم آنرا به مخاطره بیاندازد در منطقه برنامه ریزی و اجرا شد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات