طرح آبرسانی به ۲۴ روستای چرداول ایلام افتتاح شد

طرح آبرسانی به ۲۴ روستای چرداول ایلام افتتاح شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "نوراله تیموری" مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام در این مراسم با اشاره به آبرسانی به 24 روستای شهرستان چرداول در هفته بیست و یکم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افزود: برای اجرای این پروژه دو باب مخزن به حجم 1000 متر مکعب، 16 کیلومتر شبکه توزیع و 18 کیلومتر خط انتقال احداث و اجرا شده است.
وی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است، ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه‌ها 24 روستا شامل 1000 خانوار با جمعیتی بالغ بر 4200 نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد: تعداد 125 روستای استان که قبلا به صورت سیار آبرسانی می‌شدند هم اکنون به 22 روستا رسیده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تخصیص به موقع اعتبارات طی دو سال آینده این عدد به صفر خواهد رسید و اولین استانی خواهیم بود که دیگر آبرسانی سایر نخواهیم داشت.
وی یادآور شد: در بحث کرونا شرکت آبفای استان تمهیدات ویژه ای انجام داد به گونه‌ای که بیش از 50 درصد مواد ضدعفونی بیمارستان‌ها و سایر دستگاه‌های اجرای استان را تامین کرده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات