شهردار یزد: استفاده از...

شهردار یزد اظهار کرد: در راستای روز جهانی بدون خودرو، استفاده مسافران اتوبوس های حمل و نقل درون شهری یزد در روز اول مهرماه 1399 رایگان بوده و این ناوگان با تمام ظرفیت خود در جابجایی مسافران مشغول خواهد بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی با اشاره به مصوبات جلسه بیست و هفتم شهریور شورای هماهنگی ترافیک استان، اظهار کرد: در راستای تشویق شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و دوچرخه و همچنین پیمودن پیاده مسیر منزل تا محل کار، مقرر شده است در روز اول مهرماه از پارک خودرو در پارکینگ های شهرداری و ادارات شهر یزد جلوگیری شده و حمل و نقل عمومی همانند روزهای عادی با تکیه بر جابجایی در کمترین زمان ممکن و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت رایگان انجام شود.

شهردار شهر جهانی یزد انسداد خیابان قیام از ساعت 16 الی 22 و انجام همایش دوچرخه سواری را از دیگر مصوبات این جلسه برای روز جهانی بدون خودرو عنوان کرد.

وی اظهار داشت: بدیهی است اطلاع رسانی این خبر، گام مهمی در جهت استفاده نکردن از خودرو در این روز و اقدام بسیار مؤثری در راستای همه گیری فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات