نشست مجمع عمومی سالیانه شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد

نشست مجمع عمومی سالیانه شرکت آب منطقه ای تهران منتهی به سال ۱۳۹۸ در سالن جلسات این شرکت به صورت ویدئوکنفرانس با شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، نشست سالیانه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب منطقه ای تهران با حضور "محمدحاج رسولی ها" مشاور وزیر و قائم مقام مدیر عامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران به عنوان رئیس مجمع ، "سید حسن رضوی" مدیرعامل شرکت به همراه نمایندگان سازمان حسابرسی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و جمعی از مدیران کل و نمایندگان دفاتر شرکت های مدیریت منابع آب ایران و با همراهی اعضاء هیات مدیره و معاونین و تعدادی از مدیران دفاتر شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست گزارش حسابرسی توسط نمایندگان سازمان حسابرسی قرائت و در خصوص هریک از بندهای گزارش پاسخ های لازم توسط ذی حساب  شرکت ارائه گردید.

در ادامه "سید حسن رضوی" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به کمبود اعتبارات پرسنلی در بودجه مصوب سال ۹۹ ، خواستار مساعدت و همراهی شرکت مدیریت منابع آب ایران در جهت رفع این مشکل شد.

مدیر عامل شرکت همچنین برحل مشکل خرید تضمینی پساب پروژه خط انتقال تصفیه خانه جنوب تهران به دشت ورامین و ری تاکید و تصریح کرد: امیدواریم با همکاری معاون برنامه ریزی  وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بتوان در حل این مشکل نیز گام های اساسی برداشت.

رضوی در ادامه ضمن  اشاره به گستردگی  فعالیت های شرکت در استان تهران  خواستار ارتقاء ساختار سازمانی شرکت به ویژه در حوزه معاونت حفاظت و بهره برداری شد و گفت: با توجه به حساسیت تاسیسات آبی و برقابی شرکت و از طرفی اضافه شدن نیروگاه لوارک  به این حوزه نیازمند یک معاونت به نام معاونت بهره برداری  و یک معاونت به نام معاونت حفاظت می باشیم تا بهره وری بیشتری در جهت تحقق اهداف سازمانی شرکت حاصل شود.

رضوی در ادامه با توجه به احتمال بالای وقوع سیلاب های ناگهانی و غافلگیر کننده در استان که بر اثر دخل و تصرف های غیرقانونی در حریم و بستر رودخانه ها ایجاد می شود، یادآور شد: با اصلاح در نظام نامه سیلاب امید می رود  تا بتوان این سیلاب های مخرب را در آینده مدیریت نمود که حل این چالش نیز نیازمند همکاری شرکت مدیریت منابع آب ایران و وزارت نیرو می باشد.

در انتهای این نشست مشاور وزیر و قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران ابراز امیدواری کرد: با همراهی مجموعه شرکت مدیریت منابع آب ایران و ستاد وزارت نیرو بتوان بخشی از موانع و مشکلات قانونی پیش روی اهداف مزبور را  در اسرع وقت مرتفع نمود.

شایان ذکر است،  دراین نشست نمایندگان دفاتر تخصصی شرکت مدیریت منابع آب ایران با بررسی عملکرد  معاونت ها و دفاتر عملکرد شرکت را خیلی خوب ارزیابی و از تلاش های مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره، معاونین و کلیه مدیران و پرسنل شرکت آب منطقه ای تهران در سال مالی ۱۳۹۸ تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات