تفکیک آب شرب از سایر مصارف در اردکان یزد

تفکیک آب شرب از سایر مصارف در اردکان یزد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "داوود مخلصی" گفت: این پروژه به طول دو هزار و 260 متر در مسیر خیابان صدرآباد تا میدان آزادی و در ادامه از میدان کتاب تا میدان شهدا در حال اجراست.
مخلصی با اشاره به کمبود آب با کیفیت مطلوب در ماه‌های گرم شهرستان اردکان اظهار داشت: درصدی از آب انتقالی با کیفیت بالا از طریق شبکه اجرا شده به ایستگاه‌های برداشت آب در سطح شهر انتقال داده می‌شود و شهروندان با مراجعه به این ایستگاه‌ها می‌توانند از آب شرب با کیفیت مطلوب‌تر بهره‌مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: این عملیات با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن در اقطار 315، 250 و 63 میلی‌متر در حال اجراست و با اتمام آن، طول شبکه آب شیرین به 12 کیلومتر افزایش می‌یابد.
وی اظهار داشت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب استان یزد و مطالبات آبفای اردکان از شهرداری در حال انجام است.
مدیر امور آب و فاضلاب اردکان در پایان افزود: با توجه به محدودیت کمی و کیفی منابع آب در شهرستان اردکان و صرف هزینه‌های قابل ملاحظه جهت آبرسانی و بهره‌برداری از ایستگاه‌های برداشت، ضروری است آب شرب این ایستگاه‌ها صرفا جهت مصرف شرب استفاده و از مصرف در موارد غیر شرب و هدر رفت آن خودداری شود.
در حال حاضر آب مصرفی شهروندان اردکان از طریق آب انتقالی، منابع داخلی و 39 ایستگاه برداشت آب تامین می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات