خودروهای متخلف تخلیه نخاله  از یک تا ده هفته با تشخیص مقام قضایی متوقف میشوند

خودروهای متخلف تخلیه نخاله  از یک تا ده هفته با تشخیص مقام قضایی متوقف میشوند

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، محمد جلیلوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان ضمن تایید خبر فوق اظهار داشت:  با پیگیری های اداره حفاظت محیط زیست تاکستان و پیرو بازدید مشترک رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار تاکستان نخاله های حاشیه شهر با نظارت کارشناسان حفاظت محیط زیست پاکسازی شد.

وی تصریح کرد: مقرر است بعد از اتمام پاکسازی رمپ ورودی جایگاه نخاله با علائم راهنما مشخص و با استقرار کانکس  و نگهبان با نظارت شهرداری نسبت به پذیرش نخاله‌های شهرستان و مدیریت آن اقدام شود.

جلیلوند ادامه داد: با توجه به تخصیص جایگاه  نخاله منبعد بنا به دستور و پیگیری دادستان تاکستان با افرادی که به صورت پراکنده و غیرمجاز نخاله‌های خود را تخلیه می نمایند برخورد خواهد شد و خودروهای متخلف از یک تا ده هفته با تشخیص مقام قضایی در توقیف خواهند ماند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در پایان از اهالی محترم شهرستان تقاضا داشت نسبت به حفظ محیط زیست خود کوشا باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف عوامل شهرداری و یا حفاظت محیط زیست را در این خصوص مطلع نمایند که با متخلفین و متجاوزان به محیط زیست برخورد شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات