دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است/ تلاش برای تکمیل پارک-موزه دفاع مقدس

دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است/ تلاش برای تکمیل پارک-موزه دفاع مقدس

ایرج شهین باهر پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در گفتگو با شهریار، به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تاریخ کشور به نسل‌های آینده اشاره کرد و گفت: یکی از لازمه های تحقق این امر فراهم کردن سخت‌افزارها و نرم افزارهایی مثل پارک-موزه دفاع مقدس است که در آن ها می توانیم فرهنگ شهادت را به فرزندانمان انتقال دهیم.

او اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم تا موزه دفاع مقدس را به بهترین شکل احداث و تجهیز کنیم که بخش اعظمی از ساختمان آن احداث شده و امسال نیز به دنبال تکمیل بخش های آن هستیم.

شهردار تبریز گفت: همچنین محتواهای مرتبط با دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را نیز تهیه می کنیم تا در موزه دفاع مقدس در معرض استفاده عموم شهروندان قرار گیرد.

ایرج شهین‌باهر ابراز امیدواری کرد که با تعامل و هم‌افزایی با دستگاه های مختلف، مجموعه ای ماندگار احداث گردد تا بتواند سالیان سال فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت را به نسل های بعدی انتقال داده و از این میراث معنوی کشورمان محافظت شود.

شهردار تبریز با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل تأکید کرد: دفاع به یاد ماندنی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بر تارک صفحات تاریخ این کشور ماندگار بوده و نقطه عطفی برای تاریخ کشور و انقلاب اسلامی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات