فرصت‌های خدمتگزاری را مدیون شهدا و جانبازان هستیم

فرصت‌های خدمتگزاری را مدیون شهدا و جانبازان هستیم

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "رضا اردکانیان" عصر دوشنبه در دیدار مجازی با خانواده‌های شهدای صنعت آب و برق در استان مرکزی "ابراهیم قنبری" و "حسن فتحی" و نیز جانباز "سیدعطاءالله میرمحمدی" ، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و جانبازان و خانواده‌های آنان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس است و ما هم همانند دیگر مسئولان وظیفه داریم از این طریق به‌صورت نمادین با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدا این هفته را گرامی داشته و یاد خیر از تلاش‌ها، جانبازی‌ها و پایمردی‌های فرزندان این سرزمین در سال‌های دفاع مقدس کنیم.
وی افزود: اگر این عزیزان به میدان نمی‌آمدند و پا پیش نمی‌گذاشتند، به اسارت نمی‌رفتند، سال‌های سال، خود و خانواده‌هایشان عوارض جانبازی را از پیش نمی‌پذیرفتند و در این میدان حاضر نمی‌شدند، مشکلات بیشماری برای این آب و خاک و سرنوشت تمام مردم پیش می‌آمد، همه ما این استقلال و سربلندی میهن و زیستن شرافتمندانه و فرصت‌های خدمتگزاری را مدیون شهدا و جانبازان هستیم.
وزیر نیرو با بیان اینکه ما بدهکار همه این‌ها هستیم و باید سعی کنیم این بدهی را در حد مقدور بازپرداخت کنیم، ادامه داد: امید است با توفیق خداوند، بتوانیم با کار و تلاش، امکان بازپرداخت بخشی از بدهی‌هایمان را فراهم کنیم.
وی افزود: این کمترین کاری است که ما انجام می‌دهیم. امید است روح شهدا، امام شهدا، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و شهید سلیمانی از ما راضی باشند و ما را دعا کنند که بتوانیم انجام وظیفه کرده و به‌ویژه در این ایام سخت و شرایط تحریم‌های اقتصادی سعی کنیم آرمان این شهدا حفظ شده و کشورمان سربلند باشد؛ همانطور که از جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمد ان‌شاءالله از این دوران جنگ اقتصادی و روانی هم سرافراز و سربلند بیرون بیاید.
در پایان این نشست که با هماهنگی سیدیعقوب محمدمرادی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران برگزار شد، لوح تقدیر وزیر نیرو توسط فرهاد شبیهی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر به خانواده‌های شهدای صنعت آب و برق استان مرکزی اعطا شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات