استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه  اجباری شد

استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه اجباری شد

شهردار ارومیه از اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از تشدید شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با اعلام خبر الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی، افزود: با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا طی ابلاغ بخشنامه ای،  استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی برای رانندگان و مسافران الزامی شد.
وی خاطر نشان کرد:  در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مسافران، اجازه استفاده از ناوگان جهت تردد به آنها داده نمی شود.
شهردار ارومیه  ازهمه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافران درون شهری درخواست کرد در اجرایی کردن این بخشنامه به منظور حفظ سلامت عموم و پیشگیری از تشدید شیوع کرونا همکاری لازم را داشته باشند.
وی عنوان کرد:  در حال حاضر شهر ارومیه در وضعیت قرمز قراردارد از شهروندان درخواست کرد جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زدن ماسک و همچنین توصیه های بهداشتی هنگام خروج از منزل را رعایت کنند.
حضرت پور افزود:  با توجه به آغاز فصل پاییز و گسترش و شیوع بیماری های فصلی، خطر تشدید شیوع ویروس کرونا را باید جدی گرفت.
وی گفت:  تمام تلاش مدیریت شهری ارومیه بر این معطوف شده  که با رعایت پروتکل های بهداشتی از تشدید شیوع کرونا پیشگیری کند و از این تریبون اعلام می داریم که خدمات شهرداری شامل فقط  آن از دسته از افراد است که پروتکل های بهداشتی را رعایت و ماسک می زنند .
شهردار ارومیه ابراز امیداوری کرد که با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک زنجیره ویروس کرونا قطع و این مقطع سخت را نیز پشت سر بگذارنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات