به مناسبت هفته دفاع مقدس ـ...

بسیجیان شهرداری یزد در روز سی و یکم شهریورماه به مناسبت هفته دفاع مقدس مسیر میدان آزادی تا گلزار شهدای گمنام امیر چقماق را با دوچرخه رکاب زدند و ادای احترام خود را نسبت به جایگاه شامخ شهدا نثار کردند.

به گزارش واحد فرهنگی اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی (ره) شهرداری یزد ـ اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی (ره) شهرداری، مسیر میدان آزادی تا  گلزار شهدای گمنام امیر چخماق و بالعکس را با دوچرخه رکاب زدند و به جایگاه رفیع این شهدای عزیز ادای احترام نمودند.

این برنامه در صبحگاه دوشنبه سی و یکم  شهریورماه مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس و در آستانه روز جهانی بدون خودرو برگزار شد و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی(ره)، سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری و سید عربی رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.

لازم به ذکر است در این هفته به یاد مجاهدت های رزمندگان دفاع مقدس مجموعه ای از برنامه های فرهنگی در سطح شهر و ادارات برگزار خواهد شد که محوریت برنامه ها، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه های اجتماعی است و همچنین در ساعاتی از روز در برخی از تقاطعات شهر، سرودهای مربوط به این مناسبت پخش می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات