مسابقه عکاسی با موبایل "مهر و ترافیک"

مسابقه عکاسی با موبایل "مهر و ترافیک"

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: در کنار بسترسازی فضای شهری برای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری نیاز است که برنامه های فرهنگی نیز برای فرهنگ سازی در این زمینه اجرا شود.


وی عنوان کرد: براین اساس مسابقه عکاسی با موبایل با عنوان مهر و ترافیک برای عموم شهروندان در نظر گرفته شده است و شهروندان علاقمند به عکاسی با موبایل می توانند آثار خود با موضوع فوق را از 1مهر تا ۱۳ابان ماه سال جاری برای سازمان حمل و نقل و ترافیک ارسال کنند.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: آثار عکاسی با موبایل شهروندان باید در مدت زمان تعیین شده به شماره ۰۹۳۰۲۳۳۴۷۳۳ تلگرام یا واتس آپ شود.


جهانگیری با اشاره به محورهای مسابقه خاطرنشان کرد: دوچرخه سواری و کرونا، مسیرهای ایمن دوچرخه، عابرپیاده و رعایت فاصله اجتماعی، ترافیک و محیط زیست و عابران پیاده قانون مدار محورهای مسابقه عکاسی با موبایل مهر و ترافیک را شامل می شود.


وی یادآور شد: به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی از طرف سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در 26 آذر روز ملی حمل و نقل اهدا می شود.
پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات