گزارش جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت

گزارش جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت

گزارش جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت
.
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به تمامی سربازان وطن ، دوران جنگ را دوران عشق و وفاداری نامید و گفت آن زمان فکر و ذکر همه موفقیت و پیشرفت کشور در همه جنبه ها بوده است.
عضو شورای اسلامی شهر رشت عزل و نصب های قبل از استیضاح شهردار رشت را در مجموعه شهرداری برپایه حب و بغض های فردی و بر اساس بی تدبیری بوده است و افرادی در پست مدیریتی گمارده شده اند که هیچ سابقه ای در حوزه کاری که به آن منصوب شده بودند نداشتند.
اسماعیل حاجی پور بازگشایی خیابان اقتصاد را در دستور جلسه قرار داد و موضوع این خیابان را تخصصی ترافیکی. دانست و به بررسی اینکه خیابان اقتصاد ظرفیت دو طرفه بودن دارد یا نه پرداخت.
وی اجاره پارکینگ به ظرفیت تعداد 50 ماشین که با رایزنی ها صورت گرفته را ظرف ده روز آینده لازم دانست و گفت نیروی انتظامی هم با رایزنی ها باید از این موضوع تمکین کند.
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک با توجه به انسداد خیابان شریعتی پس از احداث پیاده راه و قرارگیری در محدوده طرح ترافیک ، تملک و خرید گاراژ جفرودی و حذف پارکینگ کارمندان اداری زندان و گذرنامه و جابه جایی خطوط تاکسی انتهای خیابان سعدی و... را کارهای اساسی دانست که باید هرچه سریعتر انجام شوند.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات