جلوگیری از تخلیه سالیانه بیش از ۵۴ هزار متر مکعب آب توسط امور آب...

مدیر امور منابع آب شهرستان ری از انسداد ۹ حلقه چاه غیر مجاز در محدوده عملکرد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "حسن زحمتکش" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی طی یک هفته کاری ۹ حلقه چاه در مجموع به عمق ۳۰۴ متر و آبدهی ۳.۲۲ لیتر بر ثانیه پر و مسدود شد.

زحمتکش با بیان اینکه این تعداد چاه ها در جهت صیانت از منابع آبی و عمل به قانون احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی مسدود شد افزود: با انجام این عملیات از تخلیه سالیانه بیش از ۵۹ هزار و ۶۲۳ متر مکعب آب در محدوده عملکرد امور آب شهرری جلوگیری به عمل آمد.

زحمتکش با تاکید بر ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضا و امور منابع آب شهرستان ری تصریح کرد: در این مدت، به منظور صیانت از  سفره های آب سطحی و زیرزمینی ، شش کنتور هوشمند بر روی چاه های دارای پروانه بهره برداری نصب و همچنین در جهت برخورد با متخلفین و سوء استفاده گران از انفال عمومی چهار حکم قضایی و هفت اخطاریه به متخلفین ابلاغ شد.

مدیر امور شهرستان ری در انتها با بیان اینکه این امور تغذیه مصنوعی و جلوگیری از اضافه برداشت از چاه‌های مجاز را در دستور کار قرار دارد تا با اجرای این طرح بتواند در منابع و سفره های آب زیرزمینی تعادل نسبی برقرار سازد، خاطر نشان کرد: امور منابع آب شهرستان ری  بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات