طرح کوچه‌میزین افتخاری می‌تواند برای سایر شهرها الگو باشد/قدردانی از فضاسازی گسترده هفته دفاع مقدس

طرح کوچه‌میزین افتخاری می‌تواند برای سایر شهرها الگو باشد/قدردانی از فضاسازی گسترده هفته دفاع مقدس

الیاس گلمحمدزاده امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار در خصوص اقدامات شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: نصب بنرهای یادبود شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف شهر توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز اقدامی خیلی خوب است.

او در خصوص اجرای طرح کوچه میزین افتخاری نیز گفت: شهرداری تبریز اقدامی ارزشمند انجام داد و نام شهدا را برای هر کوچه انتخاب کرد تا اهالی هرکوچه بیش تر با شهید محله خود آشنا شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا طرح کرد: طرح کوچه میزین افتخاری که از سوی شهرداری تبریز اجرا می شود، می تواند به عنوان یک الگو، در سایر شهرهای کشور انجام شود.

او اضافه کرد: نامگذاری کوچه ها به نام شهدا حرکت بسیار خوبی است که شهرداری تبریز آن را انجام می دهد و اگرچه خانواده شهید شاید در آن کوچه ساکن نباشند، اما شهدا در این کوچه ها متولد شده و به جبهه اعزام شده اند.

گلمحمدزاده پیشنهاد کرد: شهرداری تبریز می تواند بعضی از نقاط شهر از جمله پایگاه هوایی، محل اعزام نیرو، راه آهن، میدان شهدا و ... را در چهلمین سالگرد دفاع مقدس به عنوان محل هایی که یادآور رشادت ها و خاطرات شهدا و ایثارگران بوده، ثبت کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات