جنگ تحمیلی، تجربه‌ای عبرت‌آموز برای طمع‌کنندگان  ...

جنگ تحمیلی، تجربه‌ای عبرت‌آموز برای طمع‌کنندگان ...

جنگ تحمیلی، تجربه‌ای عبرت‌آموز برای طمع‌کنندگان به امنیت و مرزهای کشور/ همه باید در مسیری که شهدا به روی ما گشودند، گام برداریم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حمیدرضا موحدی‌زاده در مراسم رونمایی از سردیس خلبان شهید "سرهنگ ابراهیم فخرایی" ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت‌سال جنگ تحمیلی، اظهارکرد: این عزیزان جان شیرین خود  را برای حفظ تمامیت ارضی کشور و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و فدا کردند.

موحدی‌زاده افزود: جنگ تحمیلی به همگان آموخت که اگر دشمن بخواهد به امنیت و مرزهای کشور طمع داشته باشد، تا پای جان برای دفاع ناموس و خاک و استقلال و شرف‌مان خواهیم ایستاد؛ نمونه بارز این ایستادگی را شهید فخرایی به منصه بروز و ظهور رساند.

وی با اشاره به نصب سردیس شهید فخرایی در ابتدای خیابان نامگذاری شده به نام این شهید والامقام، گفت: بدون شک، جوانان با مشاهده این سردیس به یاد ایثارگری‌های زمان جنگ خواهند افتاد.

نایب رئیس شورای شهر مشهد با تاکید بر لزوم صیانت از دستاوردهای شهدا، تصریح کرد: موانع رشد و توسعه کشور و شهر مشهد را باید برداریم و همه در کنار هم در مسیر عزتمندانه‌ای که شهدا بر روی ما گشودند، گام برداریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات