کمک مالی استانداری تهران به مسکن مهر

کمک مالی استانداری تهران به مسکن مهر

http://www.bananews.irمدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران از کمک مالی استانداری تهران برای تامین زیر ساخت‌ها خبر داد و گفت: بخش زیادی از پروژه ها به دلیل بارش باران با وقفه در محوطه سازی مواجه شده است بنابراین فعلا افتتاح رسمی نداریم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) تقی رضایی در گفتگو با مهر درباره تامین زیرساخت های مسکن مهر در استان تهران، اظهار داشت: در جلسه ای که با معاونت استانداری تهران برگزار شد قرار شده است که کمک های استانداری و دستگاه های خدمات رسان به پروژه ها انجام گیرد و این پروژه ها تا انتهای سال افتتاح شود.

وی با بیان اینکه در زمان افتتاح مشکل آب و برق نخواهیم داشت، افزود: مقداری از هزینه تامین زیرساخت ها از طریق استانداری تامین شده است و بخش دیگر را نیز دستگاه های خدمات رسان بر عهده دارند تا منابع مالی این دستگاه ها تامین شود.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران از افتتاح تمامی پروژه های مسکن مهر استان تهران تاپایان سال خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی ما از پایان آبانماه تا پایان سال هر هفته در یکی از شهرها افتتاح مسکن مهر انجام می شود که بستگی به برنامه مسئولان وزارتخانه برای حضور در مراسم بهره برداری دارد.

رضایی دلیل تاخیر در بهره برداری از پروژه های مسکن مهر در هفته جاری را بارش باران عنوان کرد و افزود: بخش زیادی از پروژه ها به دلیل بارش باران با وقفه در محوطه سازی مواجه شده است بنابراین فعلا افتتاح رسمی نداریم اما به برخی از متقاضیان اعلام شده که می توانند در واحدها ساکن شوند.

وی درباره تاخیر در افتتاح بزرگترین پروژه مسکن مهر خودمالک در شهریار که معطل آب و برق مانده است، گفت: این پروژه بنا بود که در سال آینده به بهره برداری برسد اما با سرعت در اجرای پروژه دیدیم که برای امسال هم آماده می شود بنابراین با همکاری معاونت عمرانی استانداری مقرر شده است که تاپایان سال زیر ساخت های این پروژه نیز تامین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران پیش از این در گفتگو با مهر اعلام کرده بود: ۲۰ هزار واحد مسکن مهر استان تهران تا پایان آبانماه افتتاح می شوند.

 

 

    نظرات