دیدار مدیر منطقه سه شهرداری رشت با مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان

دیدار مدیر منطقه سه شهرداری رشت با مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان

صبح امروز جلسه ای به منظور هماهنگی بیشتر جهت اجرای برنامه های مشترک منطقه سه شهرداری رشت با صدا و سیمای استان گیلان در دفتر مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان برگزار گردید .

به گزارش واحد ارتباطات منطقه سه شهرداری رشت، در جلسه ای که بین مدیر منطقه سه شهرداری رشت و مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان برگزار شد ، هماهنگی های لازم درخصوص همکاری های مشترک رسانه ای منطقه سه شهرداری و صدا‌ و سیما به عمل آمد .

در ابتدای جلسه ، طیبه بینا مدیر منطقه سه شهرداری رشت با تأکید بر نگاه حقوق شهروندی خاطر نشان کرد : بحث درآمدی و ساخت و ساز در مناطق شهرداری بسیار حایز اهمیت می باشند و در همین راستا صدا و سیما می تواند با تعامل بیشتر در این خصوص به مناطق یاری رساند .

در ادامه جلسه دکتر محمد باقر باقرزاده مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان ، نهاد مدیریت شهری را نهادی مهم قلمداد نمود و اظهار داشت : تمرکز مدیریت شهری بر روی کارها موثر است و صدا و سیما در همه موضوعات از جمله موارد شهری به وظایف ذاتی خود عمل می کند .

قابل ذکر اینکه معاون شهرسازی و معماری ، مدیر حراست ، مدیر بازرسی ، مدیر اداره درآمد و نوسازی منطقه سه شهرداری رشت و مدیر حقوقی صدا و سیمای استان گیلان در این جلسه حضور داشتند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات