بازدید کارشناسان مدیریت...

با شروع فصل پاییز و به منظور بررسی تمامی اقدامات صورت گرفته در خصوص کنترل سیلاب های احتمالی، بازدید از مسیل های اطراف شهر یزد در دستور کار مدیریت بحران شهرداری یزد قرار گرفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - یدالله سلیمیان در اولین بازدید میدانی که از فاز 3 سیل بند یزد صورت گرفت، تمامی نکات فنی اعم ازحوضچه ذخیره، دریچه سرریز و مسیل های منتهی به این سلبند را با حضور مشاور مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این بازدید مشاهده شد که متاسفانه ضمن تخلیه نخاله های فراوان در قسمت حوضچه سیل بند، قسمتی از سیل بند قدیم نیز مورد تعرض و تخریب واقع شده که می بایست معارض این بخش از سیل بند شناسایی و به مراجع قضایی معرفی گردد.

سرپرست مدیریت بحران شهرداری یزد در این بازدید به اهمیت وجود سیل بند ها در مواقع بارندگی اشاره کرد و گفت: هدایت آب های سطحی به پشت سیلاب ها موجب می شود تا خطر ورود سیلاب احتمالی به شهر، شهروندان را تهدید ننماید.

وی گفت: ما از شهروندان تقاضا داریم در خصوص تخلیه نخاله های ساختمانی در مسیر اطراف سیل بندهای ایجاد شده خودداری نمایند زیرا این موضوع خطر انحراف مسیر سیل را به دنبال خواهد داشت.

در این بازدید سید محمد میرجلیلی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و مسئول کارگروه ایمنی، آتش نشانی و امداد و نجات، حمید رضا رحیمدل رئیس سازمان مدیریت پسماند مسئول کارگروه سیلاب های شهری و رضا جدیدی از سازمان عمران و بازآفرنی فضاهای شهری شهرداری یزد نیز حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات