ارتقا بیش از ۸هکتاری فضای سبز منطقه ۱ تبریز

ارتقا بیش از ۸هکتاری فضای سبز منطقه ۱ تبریز

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با حضور در برنامه تلویزیونی «تبریزیم» به تشریح برنامه ها و پروژه های مهم منطقه یک در ۶ ماهه اول و دوم سال پرداخت و گفت: یکی از مهمترین اهداف شهرداری منطقه یک اجرای پروژه‌های انسان‌محور از جمله توسعه فضاهای سبز ایجاد بسترهای مناسب برای استفاده از این فضاها می‌باشد که بر همین اساس شهرداری منطقه یک در ۶ ماهه اول سال توانسته در سال ۹۹ که با شعار سال فضای سبز آغاز شده و حدود ۸/۵ هکتر از فضاهای سبز منطقه را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در همین راستا چند پارک مهم به بهره‌برداری رسیده که از آن جمله می‌توان به پارک کلانتر باغی، پارک هفت تیر، پارک گلکار، امتداد پارک مینیاتور اشاره نمود که به‌عنوان پارک‌های محله‌ای تلقی می شود.

پورخردمند افزود : به کاشت ۷۰ هزار درخت و درختچه و ۲۵۰ هزار نهال گل اشاره و اعلام داشت : جهت توسعه فضاهای سبز و ایجاد زیبائی بصری و همچنین اقدامات زیست محیطی اقدامات ارزنده ای در سطح منطقه یک ظرف ۶ ماهه اول سال انجام پذیرفته است.

وی گفت: همچنین ۵۸۰۰ مترمربع چمن کاری های سطح حوزه افزایش یافته که می تواند جلوه زیبائی را ایجاد نماید، البته در کنار این امور حفظ، پاسداشت و نگهداری دقیق پارکها و پروژه های فضای سبز در دستور کار منطقه بوده و به دقت انجام می یابد.

شهردار منطقه ۱ از اجرای ۳۵ هزار تن آسفالت ریزی محلات سطح این منطقه خبر داد و اعلام کرد: در جهت توسعه و بهبود آسفالت معابر به خاطر نقش مهم تان در زندگی شهری و ایجاد بستری مناسب برای رضایتمندی بیشتر شهروندان، شهرداری منطقه یک اجرای پروژه های مهم اصلاح و بهسازی آسفالت معابر را که به عنوان یکی از مهمترین مطالبات شهروندان می باشد در دستور کار خود قرار داده و طی شش ماهه اول سال چندین پروژه اساسی را در این حوزه به اجرا و اتمام رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها در دو بخش انجام یافته که بخشی لکه گیری معابر و بخش دیگر زیرسازی و آسفالت ریزی اساسی می باشد و شامل پروژه های مسیر بلوار شهید شفیع زاده، خیابان استاد شهریار، سربالائی ولی عصر(عج)، بعثت تا توانیر، مسیر جدید خیابان چایکنار به ۷ تیر، خیابان عباسی که در دو فاز انجام می یابد و تا آخر عباسی ادامه خواهد داشت، خیابان رازی، خیابان تختی و همچنین در محلات سیلاب، ملازینال، صدرالشعراء، ایده لو، احمدآباد و ... است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات