تلاش مدیریت شهری تعادل و توازن بخشی ارائه خدمات به نقاط مختلف شهر است  ...

تلاش مدیریت شهری تعادل و توازن بخشی ارائه خدمات به نقاط مختلف شهر است ...

تلاش مدیریت شهری تعادل و توازن بخشی ارائه خدمات به نقاط مختلف شهر است / اجرای پروژه های توسعه محور در مناطق حاشیه شهر

به گزاش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد رضا حیدری در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه بزرگ شهری در شهرک های شهیدان رجایی و باهنر با شعار" یک حاشیه کمتر، صدها فرصت بیشتر" با حضور شهردار مشهد، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، جمعی از اعضای شورای شهر،مدیران کل اطلاعات، دادگستری و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد، افزود: ایده طرح اجرای پروژه های توسعه محور در مناطق حاشیه شهر در ماه رمضان در دیدار اعضای شورای شهر با تولیت آستان قدس رضوی مطرح شد.
وی ادامه داد: اطمینان داریم که لطف امام رضا (ع) بر این پروژه ها تاثیر گذار خواهد بود، این گونه تفاهم کردن ها سخت است اما با لطف امام رضا(ع) و همدلی و همراهی موجود در استان، این طرح ها ظرف چهارماه وارد فاز اجرایی شده است.
حیدری تصریح کرد: حاشیه نشینی یک واقعیت در مشهد است، اما نوع برخورد با حاشیه نشینی مهم است، در همین راستا تلاش شهرداری ایجاد توازن در سرانه خدمات این مناطق با سطح شهر است اما موانعی در این مسیر وجود داشته است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون تلاش های امدادی در این مناطق انجام می شد و امروز کاری بنیادی برای ساماندهی حاشیه شهر آغازشده است، اظهارکرد: هدف شورای پنجم نیز از ابتدا اجرای پروژه های توسعه محور در مناطق حاشیه شهر بوده و هست.
رئیس شورای اسلامی شهرمشهد افزود: اجرای پروژه های بنیادی منجر به توانمندسازی ساکنان شده و تحرک توسعه را ایجاد می کند.
حیدری با بیان اینکه در کنار اجرای این پروژه ها ۲ هزار میلیارد ریال نیز در قالب مشوقها برای ساماندهی این مناطق اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: برای پیشبرد این کار و مشارکت مردم، دفاتر تسهیلگری در مناطق هدف بازآفرینی نیز راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: امیدواریم با عملیاتی شدن این پروژه ها شاهد اصلاح بافت های فرسوده در مناطق مختلف به ویژه حاشیه شهر باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات