تکمیل پروژه کوی صنعتگران مایان باعث جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز می‌شود

تکمیل پروژه کوی صنعتگران مایان باعث جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز می‌شود

به گزرش شهریار، حسین عالیباف در حاشیه بازدید شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر از کوی صنعتگران مایان با بیان اینکه منطقه ۶ در منطقه صنعتی و کارگاهی شهر تبریز قرار گرفته گفت: برنامه اصلی ما در این بخش از منطقه موضوع ساماندهی کارگاه ها و بخش صنعتی است.

او افزود: تلاش داریم با جابه جایی مشاغل مزاحم به مناطقی که از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی اعلام شده است، کارگاه ها را بر اساس طرح تفصیلی ساماندهی کنیم.

شهردار منطقه ۶ گفت: اراضی موجود در منطقه بر اساس ضوابط باید ساخته شوند و بر همین اساس دستورات لازم را به عوامل منطقه داده ایم.

او در خصوص کوی صنعتگران و پروژه مسیرگشایی و ایجاد دسترسی در این منطقه اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه های نیمه تمام منطقه است و تلاش داریم آن را را سریعا تکمیل و آماده کنیم.

عالیباف ادامه داد: ارزش افزوده این پروژه برای مالکان و شهرداری از یک سو و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از سوی دیگر عواملی است که اهمیت این پروژه را دو چندان می کند.

شهرداری منطقه ۶ با بیان اینکه آماده سازی قانونمند ما می تواند جلوی ساخت و ساز غیر مجاز را بگیرد گفت: به دلیل اینکه تاکنون در مناطق مختلف آماده سازی صورت نگرفته، ساخت و سازهای غیرمجاز باعث ایجاد مشکلات عدیده برای مالکان و شهرداری شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات