تاکنون 10هزار مترمربع آسفالت در بلوار امام رضا(ع) اجرایی شد

تاکنون 10هزار مترمربع آسفالت در بلوار امام رضا(ع) اجرایی شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، شهرداری مرکز مازندران در قدم‌های مثبتش برای جانمایی امکانات شهری، ساماندهی بلوار امام رضا (ع) در شرق ساری که از شریان‌های اصلی این شهر تلقی می‌شود را تحت عملیات متنوع عمرانی قرار داده است تا به مطالبات چندین ساله شهروندان پاسخ مثبت دهد.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری  در توضیح عملیات عمرانی این پروژه گفت: این بلوار در شرق ساری به دلیل واقع شدن در مسیر مشهد مقدس(حرم مطهر امام رضا (ع)) محل تردد شمار زیادی از مسافرانی است که قصد سفر به این شهر مقدس را دارند، از اینرو ساماندهی این مسیر باید در اولویت فعالیت های عمرانی شهرداری قرار می گرفت، اما سال ها بدون توجه رها شده و نارضایتی مردم را فراهم کرده بود.

کریمی گفت: با اتصال این بلوار به مسیر انتهایی پروژه پل تا پل پاسخ مناسب به مطالبات به حق شهروندان،تاکنون اجرای 1400 تن آسفالت در 10 هزار مترمربع به منظور بهسازی این مسیر در دستور کارسازمان عمران قرار گرفت و اجرایی شد.

وی به طرح بهسازی و آسفالت بلوار امام رضا (ع) اشاره کرد و توضیح داد: در این طرح عملیات گسترده آسفالت با رعایت اصول فنی باکیفیت مطلوب توسط سازمان عمران انجام شد که روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقا کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، اصلاح کانال های هدایت آب های سطحی سیما و منظر شهری از دستاوردهای مهم این اقدام عمرانی بوده است.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری گفت: اجرای 2 هزار متر طول احداث رفیوژ وسط بلوار امام رضا (ع) باهدف اصلاح عمرانی این مسیر از دیگر اقداماتی است که با استفاده از ظرفیت سازمان عمران انجام‌شده است.

وی افزود: بهسازی و آسفالت 10 هزار مترمربع با استفاده از 1400 تن آسفالت در مدت کمتر از 15 روز، علاوه بر زیبایی بصری انتظارچندساله مردم این منطقه را نیز محقق کرده است.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری به برنامه‌های آتی این شهرداری در انجام مراحل تکمیلی بهسازی این بلوار اشاره و تصریح کرد: همچنین در پیرایش عمرانی این بلوار در نظر داریم پیاده‌روسازی ضلع شمالی و جنوبی، لکه‌گیری کوچه‌های منتهی به این بلوار را با استفاده از ظرفیت سازمان عمران شهرداری به پایان برسانیم تا در جهت ایجاد آرامش روانی شهروندان و جاذبه‌های شهری گام مؤثری برداریم.

وی یادآور شد: ایجاد شرایط مناسب برای تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران پیاده، بهبود وضعیت معابر، رسیدن به استاندارهای مطلوب شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان باهدف توسعه متوازن و خدمات یکسان از مهم‌ترین اهداف آسفالت و بهسازی معابر از سوی شهرداری است.

کریمی بابیان اینکه در سال جاری روند اجرایی بهبود سطح کیفی معابر همسو با نیاز شهر و شهروندان به صورت گسترده تداوم خواهد یافت، تأکید کرد که استمرار آسفالت معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های مناطق سه‌گانه که از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است تا آغاز فصل بارندگی ادامه خواهد یافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات