نشست پایش ایمنی و سلامت در شهرداری منطقه ۳ برگزار شد

نشست پایش ایمنی و سلامت در شهرداری منطقه ۳ برگزار شد

به گزارش شهریار، برای پایش ایمنی و سلامت بلوار مشروطه از خیابان آزادی تا سه راه بلوار ملاصدرا (پیام نور)، نشستی قبل از ظهر امروز در شهرداری منطقه برپا گردید.

نشست پایش ایمنی و سلامت با حضور احد صفائی مقدم معاون پیگیری و پشتیبانی، سعید ایمانی کارشناس زلزله و علی صالحی پناهی کارشناس آموزش از مدیریت بحران شهرداری تبریز و رشید شه شهی معاون مالی و اقتصادی، علی دهقانی معاون خدمات شهری و اجرایی، ودود اسماعیلی مدیر بحران، امیر جاهد رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک ومحمد سجاد باغبان از کارشناسان معاونت فنی و عمرانی منطقه تشکیل یافت.

معاون مالی و اقتصادی منطقه، شه شهی با قدردانی از زحمات تیم پژوهشی کمیته های تخصصی کارگروه اجرائی جامعه ایمن و مروج سلامت مدیریت بحران شهرداری تبریز گفت: کار نظارتی شما، کمک خوبی برای ارائه خدمات مطلوب شهرداری به شهروندان می شود.

وی با استقبال از زحمات تیم پژوهشی، فرآیند اجرای این چنین نشست ها و اصلاح موارد را در زیبایی و پاکیزگی و ایمن شدن شهر مهم و موثر دانست.

در این نشست صالحی پناهی کارشناس آموزش مدیریت بحران، گزارش مشروحی از بررسی ها و مشاهدات میدانی کارشناسانه تیم پژوهش در حوزه های عمرانی، ترافیک و خدماتی مسیر مذکور را برای حضار با توضیحات تکمیلی ارائه نمود.

دهقانی معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه نیز با قدردانی از زحمات مدیریت بحران شهرداری منطقه، دستورات لازم جهت رفع ایرادات و مشکلات را به مدیر بحران منطقه داد و گفت: در کمتر از یک هفته این موارد توسط ۳ ناحیه معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه برطرف خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات