آغاز عملیات آسفالت نوار های حفاری و چاله ها درمعابر مناطق 5 گانه / شهروندان آسفالت چاله و نوارهای حفاری را به سامانه 137 گزارش دهند

آغاز عملیات آسفالت نوار های حفاری و چاله ها درمعابر مناطق 5 گانه / شهروندان آسفالت چاله و نوارهای حفاری را به سامانه 137 گزارش دهند

شهردار ارومیه گفت:  عملیات آسفالت نوار های حفاری و چاله های شهری معابر به مدت 15 روز در سطح شهر آغاز شده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور صیح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز  با اشاره به فرا رسیدن آغاز  بارش های پاییزی با بیان این که شهرداری ارومیه پیش از آغاز بارش ها، معابر دارای نواری حفاری و چاله را ترمیم  می کند، اظهار کرد: از امروز با هماهنگی شورای اسلامی شهر، عملیادی جهادی مرمت معابر با حضور تمامی اکیپ های مرمت شهرداری های مناطق 5 گانه شهر، سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری،  سازمان خدمات موتوری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری آغاز شد .
وی افزود:  بر اساس چارچوب این عملیات در 15 روز کاری نوارهای حفاری، چاله ها و ناهمواری های  سطح معابر مناطق 5 گانه شهرداری  پیش از آغاز بارش ها ترمیم و مرمت می شود چرا که ترمیم آنها بعد از بارش ها بدلیل خیس بودن زمین از کیفیت خوبی برخوردار نیست .
شهردارارومیه با بیان اینکه در این 15 روز در هر منطقه شهری به مدت سه روز تمام نیروهای در قالب اکیب های ترمیم و مرمت در آماده باش هستند، بیان کرد:  کارخانه آسفالت شهرداری و بخشی از توان ماشین آلات شهرداری بر این امر اختصاص خواهد یافت.
به گفته وی اکیپ های مرمت آسفالت با تمامی امکانات هر سه روز در یک منطقه شهری حضور خواهند داشت که هرروز 400 الی 500 تن آسفالت تولیدی شهرداری  جهت مرمت نوارهای حفاری و چاله های شهری اختصاص می یابد .
حضرت پور عنوان کرد:  اطلاعات مرتبط با مرمت آسفالت معابر از طریق سامانه 137 طی پایان سال  98 و شش ماهه 99 جمع آوری و تحلیل و در اختیار ریاست اکیب مرمت آسفالت جهت ترمیم معابر قرار گرفته و برابر آن نیازمندی ها ازطریق سامانه اعلام شده  اقدام می کنیم.
وی از شهروندان به ویژه شهروندان ساکن در منطقه 1 شهری  که اکنون اکیپ های مرمت آسفالت به مدت سه روز در آن منطقه مستقر است. درخواست کرد جهت مرمت چاله ها و آسفالت نوارهای حفاری با سامانه 137 در ارتباط باشند تا گزارشات مربوطه در اختیار اکیپ مرمت و ترمیم جهت انجام اقدامات قرار بگیرد.
شهردار ارومیه ادامه داد: در شش ماه اول سال جاری  تقریبا بیشتر معابر خاکی مناطق شهری آسفالت شده است  اما بدلیل فعالیت  نیروها در پروژه های تعریض جاده اشنویه، افتتاح پروژه آذربایجان و آسفالت معابر خاکی منطقه دو ، آسفالت برخی معابر خاکی باقی مانده که این معابر نیز تا 15 آبان ماه  سال جاری آسفالت می شوند.
وی گفت:  منطقه 3 شهری بیشترین حجم معابر خاکی را دارد که از امروز اکیب های زیر سازی در منطقه 3حاضر شده و نسبت به آسفالت معابر اقدام کرده و این آسفالت معابر بر اساس اولویت ها درهر منطقه شهری صورت می گیرد.
شهردارارومیه با بیان اینکه شهرداری حداکثر توان را بر اساس مطالبات مردمی و با توجه به تنگناهای مالی جهت مرمت و آسفالت معابر به کار گرفته است، اظهار کرد:  تمام آکیپ های آسفالت  از ساعت 8 صبح لغایت 6 عصر جهت آسفالت معابر و رفع مطالبات مردمی مشغول فعالیت هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات