خاطره روزهای دفاع مقدس چراغ راه ما برای خدمت رسانی به شهروندان است

خاطره روزهای دفاع مقدس چراغ راه ما برای خدمت رسانی به شهروندان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، آرش فرج زاده ضمن تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: تلاش داریم در گام دوم انقلاب اسلامی به فرماندهی رهبر مقام معظم رهبری و با استعانت از یاد و خاطره شهدا و ایثارگران قدم بگذاریم.
قائم مقام شهردار شیراز اضافه کرد: شهرداری شیراز با داشتن ۱۳۰۰ پرسنل خانواده شهدا و ایثارگر از دستگاه هایی است که نقش ارزنده ای را در حوزه دفاع مقدس ایفا کرده است.
وی عنوان کرد: خدمات شهری، عمران شهری و تعامل با حوزه فرهنگی برای ساختن شهری بهتر و در خور رزمندگان و ایثارگران بر عهده شهرداری است و امیدوارم بتوانیم با همراهی و همگامی سایر دستگاه های شهری، استانی و شورای اسلامی شهر شیراز به این مهم دست یابیم.
سردار رجایی مشاور شهردار شیراز در امور ایثارگران و جانباز ۷۰ درصد نیز با اشاره به حضور و خدمات رسانی فرزندان شهدا و ایثارگران در مجموعه شهرداری گفت: انتخاب یکی از فرزندان شهدای گرانقدر با توجه به تخصص و تجربه‌اش به عنوان شهردار منطقه، نشان از توجه مجموعه مدیریت شهری به فرزندان شهدا دارد.
سردار رجایی با اشاره به وجود ارتباط نزدیک بین شهرداری شیراز با بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همه ما در تلاش جهت خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.
وی اضافه کرد: شهرداری شیراز نخستین کلانشهری در ایران است که گام موثری برای بیمه تکمیلی فرزندان ایثارگر برداشته و پرداخت آن را متقبل شده است.
مشاور شهردار شیراز در امور ایثارگران برگزاری یادواره شهدای محلات و ارتباط با پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس را از دیگر اقدامات حوزه ایثارگران شهرداری شیراز برشمرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات