اجرای طرح عابریار با تن پوش عروسکی برای جذاببت بیشتر

اجرای طرح عابریار با تن پوش عروسکی برای جذاببت بیشتر

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: طرح عابریار یکی از طرح های موفق سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در سال های اخیر بوده است.
وی عنوان کرد: این طرح بر پایه اصل لزوم ارائه آموزش قوانین ترافیکی به کودکان تهیه شده و در حال حاضر برای اجرای آن از روش های نوینی مانند بکارگیری کاراکترها و تن پوش های کارتنی و عروسکی استفاده می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: روزهای پایانی سال که در آستانه نوروز قرار داریم و آغاز بازگشایی مدارس از جمله مهمترین بازه های زمانی است که اجرای طرح عابریار با استقبال خوبی از سوی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان روبرو می شود.

وی بیان کرد: یکی از مولفه های آموزشی در این طرح ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری است که در کنار سایر قوانین ترافیکی به دانش آموزان آموزش داده می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به تقارن اول مهر با روز جهانی خودرو خاطرنشان کرد: اول مهر امسال با روز جهانی بدون خودرو مقارن شده و این فرصت مغتنمی است تا در ترویج هرچه بیشتر فرهنگ استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل پاک بین شهروندان گام برداریم.


پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات