رفع مشکل آب آشامیدنی 21 روستای شهرستان آستانه اشرفیه

رفع مشکل آب آشامیدنی 21 روستای شهرستان آستانه اشرفیه


رفع مشکل آب آشامیدنی 21 روستای شهرستان آستانه اشرفیه

رفع مشکل آب آشامیدنی 21 روستای شهرستان آستانه اشرفیه

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت در دیدار با فرماندار آستانه اشرفیه از رفع مشکل آب شرب 21 روستای این شهرستان خبر داد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با حضور در فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تشریح پروژه های این شرکت پس از یکپارچگی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار داشت: با توجه به انجام پروژه های افزایش ظرفیت تولید آب در  مجتمع آبرسانی شهید خوش سیرت و همچنین ترمیم خطوط انتقال آسیب دیده از مجتمع آبرسانی به مخزن شیخ زاهد لاهیجان ، ظرفیت انتقال آب به این مخزن،  حدود 100 لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

وی همچنین افزود: با راه اندازی یک واحد ایستگاه پمپاژ در تاسیسات آبرسانی روستای صفرابسته، ظرفیت انتقال آب از 28 لیتر برثانیه به 47 لیتر بر ثانیه افزایش یافت که مشکلات کم آبی 21 روستای تحت پوشش این تأسیسات مرتفع شد.

مدیرعامل آبفای گیلان یادآور شد: با اجرای این طرح 21 روستا با بیش از 5 هزار مشترک از پایداری و فشار متعارف آب در شبکه توزیع برخوردار شدند.

حسینی در ادامه گفت: با راه اندازی دستگاه های تله متری و کنترلی در تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان آستانه اشرفیه، شاهد بهبود وضعیت آبرسانی در روستاهای این شهرستان خواهیم بود.

سپس رضایی فرماندار آستانه اشرفیه نیز ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده تصریح کرد: بهبود وضعیت آبرسانی و تغییر کیفیت خدمات به خصوص در روستاهای این شهرستان پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان  بسیار چشمگیر بوده و امیدواریم شاهد افزایش سطح این خدمات در شهرستان باشیم.

وی همچنین جهت رفع مشکلات عمده روستاها به خصوص جمع آوری پمپ های مستقیم بر روی شبکه انشعابات روستایی اعلام همکاری نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات