سردیس شهدای مقاومت رونمایی شد

سردیس شهدای مقاومت رونمایی شد


شهردار شیراز در این آیین گفت: هدف اصلی از نصب سردیس شهدای مقاومت این است که برای نسل آینده جایگاه و ارزش والای شهدای گرانقدر را یادآوری کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور افزود: حضور شهدا در دفاع از کشور و حرم باعث شد که ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

وی با قرارگیری سردیس شهدای مقاومت در خیابان ۹ دی گوشه زیتون اضافه کرد: سردیس شهدای والامقام در یکی از اصلی ترین خیابان های شیراز و در قلب بافت تاریخی فرهنگی نصب شده است.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: با این اقدام هنری یاد و خاطره شهدا را گرامی میداریم و نوید می دهم که در آینده شاهد اجرای کارهای فاخرتری در این زمینه خواهیم بود.

سرهنگ کوشکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس نیز در این آیین گفت: تشکر ویژه و عمیق قلبی نسبت به همت والای شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به علت نصب سردیس شهدای مقاومت دارم.

سرهنگ کوشکی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود: این افتخار نصیب ما شده است که از سردیس شهدای مقاومت رونمایی کنیم.

جمشید آراسته معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز در آیین رونمایی از سردیس شهدای مقاومت گفت: با تاکید مجموعه شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار و همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس از سردیس شهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید حاج عبدالله اسکندری و شهید محسن حججی رونمایی شد.

آراسته با اشاره به برخی اقدامات شهرداری شیراز در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: برخی از این اقدامات عبارتند هزینه ۲۰ میلیارد ریال در حوزه تابلوهای تجمعی شهدا،۱۰ میلیارد ریال در حوزه زیباسازی گالری دفاع مقدس و نورپردازی ساختمان مرکزی و دیوارنگاره طریق القدس سردار شهید سلیمانی، یک میلیارد ریال نوسازی تابلوی ولایت، ۷۰۰ میلیون ریال بزرگترین سازه چاپی شهدا در کشور در ورودی مجموعه رهپویان وصال، ۵ میلیارد ریال المان ها، احجام و دیوارنگاره های مناسبتی و عاشورایی، ۵ میلیارد ریال دیوارنگاری و زیباسازی نهادهای خدمات رسان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت.

براساس این گزارش، آیین رونمایی از سردیس شهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید حاج عبدالله اسکندری و شهید محسن حججی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خیابان ۹ دی گوشه زیتون با حضور خانواده شهید اسکندری، مهندس اسکندرپور شهردار شیراز، دکتر موسوی رییس شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از اعضای شورای اسلامی، مدیران استانی، شهری و ایثارگران دفاع مقدس برگزار شد. لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات