شمشيربند: آتش نشانان سربازان فداكار و مدافعان جان بر كف ايمني اند

شمشيربند: آتش نشانان سربازان فداكار و مدافعان جان بر كف ايمني اند

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري، علیجان شمشيربند كه به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشاني و ايمني صحبت مي كرد خاطر نشان ساخت: خدمت به مردم در هر شغل و جایگاهی نزد خداوند متعال مأجور است اما بعضي مشاغل خدماتي نقش و اهميت مضاعفي در زندگي روزمره مردم دارند كه آتش نشاني يكي از اين مشاغل ارزنده مي باشد.

وي گفت: كساني كه در سازمان آتش نشاني فعاليت مي كنند را نمي شود كارمند دانست بلكه اينان، سربازان فداكاري هستند كه براي نجات مردم جانشان را كف دست نهاده و براي زنده ماندن و شادابي و نشاط آنان جانفشاني مي كنند.

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري اضافه كرد: در وانفساي حوادث ناگوار كه جان و مال مردم در معرض سوختن و نابود شدن قرار مي گيرد، حضور بموقع آتش نشانان، اين مدافعان جان بركف ايمني، زندگي سرخ و تاريك و دودآلود مردم را به سبزي نجات و نشاط و اميد به آينده تبديل مي كند.

وي اظهار داشت: آتش نشانان عزيز در راستاي اين هدف مقدس تا پاي جان ايستادگي مي كنند تا ديگران جان تازه اي بگيرند  و در دشوار‌ترین لحظات زندگی شهروندان، بگونه اي از آنان پشتیبانی می‌کنند كه طعم شیرین ايمني را با تمام وجود احساس نمايند.

شمشيربند يادآور شد: در هنگامه وقوع بلاياي طبيعي و غير طبيعي ، آتش نشانان فداكار زماني به صحنه كمك رساني به آسيب ديدگان مي شتابند و براي نجات جان ديگران به آب و آتش مي زنند كه خيلي ها در حال فرار از آن صحنه پر خطر و به فكر نجات جان خويش هستند .

وي روحيه آتش نشانان را روحيه عشق به مردم توصيف كرد و افزود: كساني كه براي نجات جان مردم تا پاي جان مي ايستند نمي توان گفت صرفا براي شغل، چنين مي كنند بلكه بي شك اداي تكليف و انجام وظيفه انساني را بر شغل مقدم مي دارند.

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري در خاتمه با گراميداشت ياد و خاطره همه آتش نشانان شهيد كه براي ايمني و سلامت مردم ، مردانه از جان خود گذشتند، روز آتش نشاني و ايمني را به تمامي آتش‌نشانان فداكار و مهربان خصوصاً همكاران خود در سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري ساري و خانواده هاي محترم و صبور آنان  تبريك‌ و خسته نباشيد گفت و افزود: بايد به اين مدافعان هميشه در صحنه ايمني بگويم ؛ خدا قوت بسيجيان بي ادعا ...

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات