مجموعه المان های آتش نشان به بهره برداری رسید

مجموعه المان های آتش نشان به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی مدیرعامل این سازمان در آیین رونمایی از المان آتش نشان گفت: همزمان با فرارسیدن روز آتش نشانی و ایمنی، مجموعه المان های آتش نشان به همت سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در میدان آتش نشان واقع در ناحیه شهری مینودر نصب شد.

قاسمی مدیرعامل این سازمان ضمن تبریک فرارسیدن روز آتش نشانی و ایمنی عنوان کرد: این المان ها با هدف گرامیداشت مقام آتش نشان و تبیین جایگاه این انسان های فداکار برای شهروندان ساخته شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف ساخت و نصب المان های آتش نشان در سطح شهر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای آتش نشان است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مسئول تصریح کرد: این مجموعه شامل چهار المان به ارتفاع چهار متر است که در میدان آتش نشان واقع در ناحیه شهری مینودر جانمایی و نصب شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین افزود: المان آتش نشان می تواند پیام آور مهر و دوستی باشد و موجب ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار میان جوانان شود.

این مدیر شهری افزود: این المان ها با تلاش شبانه روزی استاد مجسمه ساز محمد جمالی و با نظارت کارشناسان سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی، ساخت، جانمایی و نصب شد.

بر اساس این گزارش این مراسم با مانور جذاب آتش نشانان قزوینی و به نمایش گذاشتن توانمندی های این نهاد همراه بود، همچنین در پایان مراسم از هنرمندانی که در راستای ساخت المان آتش نشان تلاش کرده بودند تقدیرشد.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات