توقیف یک دستگاه پمپ غیر مجاز توسط امور منابع آب اسلامشهر

مدیر امور منابع آب شهرستان اسلامشهر از جمع آوری و توقیف یک دستگاه پمپ غیر مجاز و منصوبات آن در حوزه عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "امیر سالار خلجی" با بیان این خبر افزود : در راستای عمل به قانون توزیع عادلانه آب و  همچنین پیشگیری از برداشت غیر مجاز آب توسط بهره برداران غیر حقابه بر، کارشناسان این امور با شناسایی یک دستگاه پمپ غیر مجاز دربستر رودخانه کن واقع در محدوده اراضی شمس آباد شهرستان اسلامشهر، پس از طی مراحل قانونی اقدام به جمع آوری و توقیف این دستگاه نمودند.

خلجی با تاکید بر اینکه همکاری تنگاتنگ و موثر بین دستگاه قضا و امور منابع آب اسلامشهر وجود دارد گفت: این دستگاه، یک پمپ غیر مجاز دیزلی با لوله آبده ۶ اینچ برقی به همراه منصوبات آن بوده است که پس از طی مراحل قانونی، نسبت به جمع آوری آن اقدام به عمل آمد.

مدیر امور منابع آب شهرستان اسلامشهر در پایان خاطر نشان کرد: این امور مجدانه در راستای تحقق مفاد قانون توزیع عادلانه آب در حوزه های حفاظت و بهره برداری از منابع آب اقدامات لازم را به طور مستمر به عمل خواهد آورد و با افراد خاطی که با بی توجهی به قانون مذکور اقدام به بهره برداری غیر مجاز از منابع آب و یا فروش آن می نمایند، مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات